sâmbătă, 26 octombrie 2013

Cymbidium




  Iubesc Cymbidium-ul. Mi se pare una dintre cele mai frumoase orhidee. Atat de maiestuoasa, atat de impunatoare. Gratia tijelor incarcate de flori, frunzele arcuite si lungi, florile spectaculoase ... Totul este minunat.
  Am avut mai multe exemplare. Acum am ramas cu unul singur (nu este cel din imagine). Ceilalti, nu numai ca n-am reusit sa-i conving sa faca flori dar nici nu am reusit sa-i pastrez. In vara anului trecut au suferit din cauza caldurii prea mari si au pierit unul cate unul. Cel pe care il mai am supravietuieste. De inflorit nu stiu daca se va intampla anul acesta. Acum e perioada lor de frumusete dar eu nu ma pot bucura de flori. Inca il tin pe pervaz, in afara balconului in speranta ca diferentele de temperatura il vor trezi din amorteala.
  Florile din imagine apertin unui exemplar pe care l-am iubit foarte mult. Daca am sa reusesc sa reinfloresc vreodata un cymbidium, voi reconsidera posibilitatea de achizitionare a altor exemplare.

Niciun comentariu :