luni, 21 octombrie 2013

Luminite si gurite

Prima impresie cand am vazut-o a fost ca ...parca are luminite. Petele acelea galbui stralucitoare par luminite jucause. Nu stiu ce mi-a placut mai mult, culoarea sau jocul acela de ''lumini''. Cert este ca am plecat cu ea din magazin, zambind.

   Cea mica, ''Pink Girl'', a fost asa ... mai mult uimire. Ma uitam la ea si desi parea absolut obisnuita, ceva parca iesea din tipare. Nu mi-a luat prea mult timp sa-mi dau seama ca avea o altfel de ... ''gurita''. Putin altfel. Mai aparte. Parca mai mare. Nu sunt chiar un fan al miniaturilor. Asta din cauza ca de-a lungul timpului am pierdut cateva, iar ce mi-a ramas a inflorit destul de greu. Totusi, daca stau sa ma gandesc asa se intampla si cu alte specii iar asta nu m-a impiedicat sa tot cumpar sau sa imi placa foarte mult. Deci, practic nu am nicio scuza :) .
  
  Plus ca este atat de delicata. Sper sa infloreasca usor, sa nu treaca niste ani ..


Niciun comentariu :