duminică, 13 aprilie 2014

Dendrobium Comet King "Akatsuki"

  Nu m-am putut abţine. Erau mai multe exemplare, într-unul din magazinele vizitate azi. De Florii, am vrut să cumpăr ceva frumos şi deosebit. Dar nicio clipă nu m-am gândit că mă voi întoarce acasă şi cu un nou exemplar de Dendrobium nobile. Păi nu eram eu cea care fugea de această specie? Nu eu spuneam că mi-e teamă, că nu va merge bine la mine ... Şi nu tot eu eram cea care în alte ocazii am lăsat adevărate splendori în magazin? Da, tot eu. Eu cea de azi, care pur şi simplu nu am rezistat în faţa acestor minunate şi delicate flori.


  Pentru că nu demult am primit un Dendrobium nobile alb (am scris despre el) cred că s-a declanşat ceva în mintea mea. Poate o dorinţă ascunsă, nerecunoscută, de a avea cândva un dendrobium colorat. Sinceră să fiu, această culoare cred că îmi place cel mai mult. În magazin mai erau şi alte culori dar această combinaţie m-a dat gata din primul moment.


  Planta în sine nu este spectaculoasă aşa cum erau ceilalţi Dendrobiumi în alte culori. Aş fi putut alege un exemplar ca un copăcel. Cu multe tulpini şi multe flori galbene. Fiecare floare avea în mijloc un strop de culoare roşu foarte închis. Dar am ales nuanţele acestea poate şi pentru că textura este deosebită. Deşi nu-mi plac florile artificiale, acestea par de hârtie şi culmea ... nu mă deranjează deloc. Sunt trei tulpini active, două purtătoare de flori iar una doar de frunze. Mai există o tulpină tânără, nedezvoltată acum pentru a înflori, dar o aştept în toamnă să fie harnică şi nepretenţioasă.


  A, şi am uitat să spun că florile acestea adorabile au şi parfum. Ca o adiere dulce de primăvară. Un parfum proaspăt şi vesel ce te binedispune, ce te face să cânţi sau să ţopăi într-un picior de bucurie.
  Acum, Dendrobium cel alb va avea un partener pe măsură. Nu va trebui să îndure singur adaptarea în balconul meu iar când va fi momentul să reînflorească sper că se vor lua la întrecere. Mai multe, mai mari, mai delicate, mai frumoase şi mai parfumate flori vor lua startul pentru stabilirea preferatei. 

Niciun comentariu :